Časté dotazy

  • Ako dlho trvá vybavenie objednávky?
    V našom štúdiu robíme všetko, čo je v našich silách, aby sme vaše objednávky vybavili čo najrýchlejšie. Štandardná doba spracovania objednávky je 5-10 pracovných dní od okamihu prijatia platby na náš bankový účet.
  • Ako vám doručím svojou digitálnu fotografiu pre spracovanie?
    Digitálnu fotografiu zadáte na stránke vybraného produktu pred tým ako ho vložíte do košíku. V prípade, že sa fotka z nejakého dôvodu nenahrá, môžete nám ju poslať na info@epopart.sk, alebo najlepšie prostredníctvom nášho online formulára na odosielanie podkladov.
  • Aký formát fotografie sa hodí pre spracovanie?
    Fotografia by mala byť v čo najväčšom rozlíšení, digitálna fotografia umožní dosiahnuť lepší výsledok než fotografia zoskenovaná. U digitálnych fotografií preferujeme formáty JPG, BMP, PNG.
  • Ako môžem zrušiť svoju objednávku objednávku?
    Zrušenie objednávky je možné kedykoľvek predtým, než dôjde k jej faktickému spracovaniu – teda ku spracovaniu obrazu, a to písomným odkazom pomocou nášho kontaktného formuláre, či telefonicky. Spracovanie obrazu nikdy neuskutočňujeme skôr, než je na náš bankový účet pripísaná Vaša platba – v tejto fáze je teda zrušenie objednávky úplne bez problémov. Pre zrušenie objednávky po jej uhradení je potrebné overiť, či už bola spracovaná alebo na spracovanie ešte len čaká. Už spracované objednávky bohužiaľ nemožno rušiť. Viď obchodné podmienky.
  • Zasielate objednávky taktiež do zahraničia?
    V súčasnej dobe zasielame objednaný tovar okrem Slovenska iba do Českej republiky (viac na epopart.cz).  Zasielanie do ostatných krajín pripravujeme.
  • Aké sú možnosti platby za objednávku?
    V súčasnej dobe prijímame len platby prevodom na náš účet, a to výhradne vopred, vzhľadom k tomu, že produkty upravujeme na prianie klienta (modelujeme jeho osobnú fotografiu) a výrobky sú tak inému zákazníkovi nepredajné
  • Ako môžem uplatniť svoj zľavový kupón?
    Zľavový kupón vydaný naším portálom v rámci promo akcie či špeciálnej ponuky uplatníte v poslednej fáze nákupu v našom e-shope: pripravte si preto kód svojho kupónu. Kupón vystavený zľavovým portálom v rámci hromadnej zľavovej kampane, teda skôr voucher čiže poukaz na odber uplatníte tým, že jeho kód zadáte vo formulári odoslania podkladov pri odosielaní fotografie na spracovanie.
  • Môžem vrátiť zakúpený tovar?
    Naše produkty upravujeme na prianie klienta (úprava obrazu na základe jeho osobnej fotografie) a výrobky sa tak stávajú inému zákazníkovi nepredajnými. Z tohto dôvodu nie je možné vrátiť tovar bez udania dôvodu či na základe zmeny názoru. Vrátenie tovaru je možné v prípade chyby výrobku v rámci reklamácie, ktorá sa riadi naším reklamačným poriadkom.